FB

DARMOWA DOSTAWA! WYSYŁKA W 24H!

Szukaj

10 sprawdzonych rad jak wzmocnić układ odpornościowy.

Zespół, 16 czerwiec 2021
10 sprawdzonych rad jak wzmocnić układ odpornościowy.

Czas na wzmocnienie odporności. Witamy jesień!

Zimne wieczory i coraz chłodniejsze dni wystawiają nasz organizm na próbę, który w tym czasie szczególnie potrzebuje dodatkowego wsparcia. Postanowiliśmy sprawdzić możliwie jak najwięcej porad wzmacniających odporność. Tym sposobem zdobyliśmy listę 10 tipów dla wszystkich. Startujemy!

  1. Czas na sen: Każdy z nas potrzebuje około 8 godzin snu dla regeneracji organizmu. Jeśli masz problemy z bezsennością warto wspomóc się suplementami diety z CBD. Uspokajają oraz zapewniają głęboki sen.
  2. Odpowiednie nawodnienie: 1,5 l - 2 l wody to podstawa, która zapobiega wysuszaniu skóry i śluzówek. Każdego dnia założone kilka szklanek wody sprawi, że zdecydowanie poczujesz się lepiej. Jeśli masz problem z wyrobieniem sobie tego zdrowego nawyku to przygotuj butelkę, na której wyznaczysz ilość wypitej wody z oznaczeniem godziny.
  3. Kolorowa dieta: Urozmaicenie posiłków warzywami i owocami dostarcza niezbędnych witamin. Przed zaplanowaniem diety warto sprawdzić czego brakuje naszemu organizmowi i rozpisać ją zgodnie z zapotrzebowaniem.
  4. Sport: Pomimo zmian pogody warto zadbać o ruch na świeżym powietrzu, tak by zahartować organizm. Wybierz się na krótki spacer bądź wybierz schody zamiast windy.
  5. Moc Omega-3: Ryby, nasiona rzepaku i lnu, orzechy, migdały to źródła niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych. Wzmocnij odporność przyjmując Omega-3 w minimalnej ilości 1000mg dziennie.
  6. Redukcja stresu: Nerwowe podejście do życia osłabia nasz organizm i sprawia, że jest przemęczony. Znajdź swój sposób na wyciszenie. Jako pomoc zdecydowanie się sprawdzi się olejek CBD HABU.
  7. Probiotyki - odpowiednia flora bakteryjna: Dbaj o naturalną barierę biologiczną. Pamiętaj o diecie, a sięgaj po leki tylko wtedy kiedy to konieczne.
  8. Witamina D: Dieta bogata w produkty mleczne, jajka i ryby sprawia, że zapewniamy organizmowi 1000-2000 j.m. dziennie. Witamina D zadba nie tylko Twoje kości ale również o układ odpornościowy.
  9. Świadomy odpoczynek: Regeneracja organizmu jest bardzo ważna w jego prawidłowym funkcjonowaniu. Pamiętaj, by w tym czasie dać się na “offline”.
  10. Suplementacja: Prawidłowo dobrane naturalne suplementy z dietetykiem wspomogą Twój organizm i zapewnią jego odpowiednie funkcjonowanie.


Źródła:

https://www.luxmed.pl/dla-pacjentow/o-zdrowiu/zdrowie-od-a-do-z/10-sposobow-na-wzmocnienie-odpornosc...

https://zywienie.abczdrowie.pl/kwasy-tluszczowe-omega-3

https://pantabletka.pl/jak-madrze-wzmacniac-odpornosc/

https://diag.pl/pacjent/jak-wzmocnic-odpornosc-o-sposobach-na-zmniejszenie-ryzyka-zakazenia-covid-19...


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów